Upravo proživljavamo najtežu globalnu financijsku krizu u povijesti čovječansta. Može se reći da zaista živimo u nevjerovatnom svijetu. To da je pravo ime ove krize \\\"dužnička\\\", poznato je svakoj živoj jedinki. Situacija je veoma ozbiljna, ne pričamo o jednoj zemlji u Velikoj depresiji nego o cijeloj planeti. Iako svi imaju problema s budžetskim deficitima i javnim dugovima, usprkos tome što nikada ranije nisu lakše iz ničega stvarali novi novac, svijet nikako ne uspijeva sam sebi pomoći. Nevjerojatno ali istinito, ništa ne ide na bolje, sve ide na gore.
Kako nam stvoriti novi novac iz nule nije nikakav problem, bacati taj novac u propali sustav je samo dolijevanje benzina na već pomahnitali požar; od sad na dalje, gledat ćemo sve više propagandnog smeća kojeg smo već bezbroj puta vidjeli do sada.
Ekonomija je opijatska šuma s čudno raznovrsnom florom i faunom, puna matematičkih formula i nejasnih teorija, krcata običnim starim glupostima. Kako smo uopće zaglavili u ovom totalnom kaosu? Realno gospodarstvo nam je počelo umirati pred očima u trenucima u kojima je postalo sasvim jasno da je kapacitet svjetske proizvodnje gluposti nadmašio kapacitet svjetske potrošnje gluposti - naše osnovne životne hrane.
Demokracija? Ono što neko još uvijek naziva demokracijom... Tko od nje ima koristi, tko plaća i tko stvarno odlučuje?
Imamo posla s dijaboličnim procesom u kojem u svrhu proizvedenog neslaganja vlade i korporacije zbog razbijanja masovnih pokreta velikodušno financiraju usamljene progresivne pravce uključene u organizaciju prosvjeda protiv tih istih vlada i korporacija koje financiraju njihove aktivnosti.
Način na koji gledamo na obrazovanje i naša prošlost, sadašnjost i budućnost su veoma usko povezani. Tragično ali istinito, način na koji je zamišljen i izgrađen naš školski obrazovni sustav nas osuđuje na neizbježan neuspjeh i propast.
Stoji činjenica da krivi ljudi kontroliraju obrazovni sustav iz krivih razloga. Onaj tko kontrolira novac kontrolira ono što učimo, znamo i ono što mislimo, svrha škole je služiti korporacijama i vladama. Š kole su koncipirane da služe ekonomiji i društvenom poretku, a ne djeci i njihovim obiteljima; to je razlog zbog kojeg su obavezne.
Postoje li alternativni načini obrazovanja i koji su? Puno, previše pitanja... a odgovori...
Obrazovni Sustav? Edukacija: Kako Je Š kolsko Obrazovanje Uništilo Znanje, A Neznanje Ljudsku Civilizaciju