Za prosečnog graðanina naše zemlje (ali i za intelektualce) sponzoruša predstavlja savremeni »tranzicioni« fenomen kojim se »u užem smislu« označava mlaða ženska osoba koja je radi materijalne dobiti ili društvene promocije (\\"biti viðena sa ...\\") u vezi sa starijim muškarcem. Za druge se radi samo o pojavi, staroj od kada je sveta i veka, da su se mlade žene, uz obilato korištenje telesnih atributa, a zarad svih pogodnosti imuænog života, vezivale za »ozbiljnijeg« muškarca. No »brak iz računa«, koji zaista egzistira od pamtiveka, ne može se izjednačiti sa sponzorušama, iz prostog razloga jer je brak iz računa ipak bio brak, pa je povlačio čitav niz obaveza kao neobilazni deo (trajnog) zajedničkog života. U slučaju sponzoruša, njen odnos sa sponzorom ima više »neobavezujuæi« karakter, koji osim seksualnog opštenja podrazumeva još samo zajedničko pojavljivanje u javnosti, lakomisleno trošenje »njegovog« imetka i malo šta više od toga. .....:blink: